U prvih deset mjeseci ove godine Đuro Đaković Holding ugovorio je poslova u vrijednosti 400 milijuna kuna. To je gotovo šest puta više nego u istom razdoblju lani, kada je vrijednost ugovorenih poslova iznosila svega oko 70 milijuna kuna. Izvjesno je da će do kraja godine ugovoriti još dvjestotinjak milijuna kuna. Podaci su to koje je ovih dana iznio predsjednik uprave slavonskobrodske tvrtke Vladimir Kovačević. On je precizirao da pod time ne misli na Đakovićeve projekte i otvaranje tržišta Kuvajta i Iraka, nego samo na ono što je ugovoreno ili za što su dobiveni natječaji, pa će u sljedećih nekoliko tjedana biti potpisani ugovori. Tako bi se u iduću godinu ušlo već s oko 600 milijuna kuna. Uza sve to, preobrazba Holdinga u punom je jeku.
U prvih deset mjeseci ove godine Đuro Đaković Holding ugovorio je poslova u vrijednosti 400 milijuna kuna.
To je gotovo šest puta više nego u istom razdoblju lani, kada je vrijednost ugovorenih poslova iznosila svega oko 70 milijuna kuna. Izvjesno je da će do kraja godine ugovoriti još dvjestotinjak milijuna kuna.
Podaci su to koje je ovih dana iznio predsjednik uprave slavonskobrodske tvrtke Vladimir Kovačević. On je precizirao da pod time ne misli na Đakovićeve projekte i otvaranje tržišta Kuvajta i Iraka, nego samo na ono što je ugovoreno ili za što su dobiveni natječaji, pa će u sljedećih nekoliko tjedana biti potpisani ugovori. Tako bi se u iduću godinu ušlo već s oko 600 milijuna kuna. Uza sve to, preobrazba Holdinga u punom je jeku.
– Bez obzira na dobar prihod, oko 92% te zarade ostvarili smo u Hrvatskoj, odnosno u Ministarstvu obrane, Hrvatskim željeznicama i JANAF-u, tako da planiramo pojačati napore da od kompanije naslonjene na hrvatsko tržište postanemo globalno konkurentni i izvozno usmjereni – ističe Kovačević.
Dodaje da Đaković želi promijeniti ovisnost o vagonima i borbenim vozilima, gdje su pregovori s Kuvajćanima i Makedoncima već dospjeli u poodmaklu fazu. Naime, takvi su poslovi unosni, ali rijetki, te će se vratiti zanemarenim programima obnove i rekonstrukcije pruga, proizvodnje postrojenja za procesnu industriju te izgradnje mostova.